1 Litre Of Tears - recenze

3. listopadu 2008 v 20:17 | Michiyo |  Recenze
Tak tady je recenze na seriál 1 Litre Of Tears ;) Upozorňuju, že je to má první recenze a napsala jsem ji sama tak kopírovat se zdrojem pls ;)

Počet epizod: 11 + speciál

Patnáctiletá dívká jménem Ikeuchi Aya si žije úplně normální život. Má dvě mladší sestry, Ako a Riku (jmenuje se Rika tk nwm jak se to skloňuje) a mladšího bratra Hirokiho. Spolu s rodiči a svými sourozenci bydlí a pracuje v jejich rectauraci/prodejně s tofu. Je to prostě dívka jako každá jiná. Zrovna ji přijmou na novou školu (Higashi high school myslim xD) a všechno je tak, jak má být. Jenže pak se stane něco, co by Ayu ani ve snu nenapadlo. Nejdřív to začne jen padáním věcí a motáním hlavy ale je to něco mnohem vážnějšího. Všechno to odstartuje její pád při cestě do školy. Aya si rozbije bradu a tak se hned jede do nemocnice. A tam se zjistí, že Aya má svalovou atropii. Nemoc, při které vám postupně ochabují všechny svaly a nakonec nebudete moct mluvit, jíst a jakkoliv se pohybovat. Tato nemoc je i s nejmodernějšími pokroky medicíny nevyléčitelná.
Jak se s tím vším Aya vyrovná a jak to všechno zvládne? A co její rodina a přátele?

Další hlavní postavou je kluk jménem Asou Haruto. S Ayou se poznají, když Aya jde na přijímací test na Higashi high school a jde pozdě. Asou měl čirou náhodou taky jít na ten test. Původně se rozhodl, že tam vůbec nepůjde ale nakonec tam Ayu odveze na kole a ono se to tak nějak zamotá a vyvrbí a bum, Asou-kun a Aya jsou na stejné škole a ve stejn třídě. Asou-kun je s Ayou po celý průběh její nemoci, no spíš takhle - je s ní až do konce a během toho se do ní zamiluje.

A ještě zmíním Ayiny 2 kamarádky, Mari a Saki, které Aye taky moc pomáhají :)

Můj názor na seriál: No, já ho mám zařazený mezi nejlepší japonský hraný seriál, jaký jsem kdy viděla (taky byl první xD), tak posuďte sami :) Mě se to moc líbilo (hlavně Aya-chan, kterou neskonale obdivuju). Bylo to zajímavé, napínavé, smutné, veselé, no podle mě fakt dobrý :) Jen upozorňuju, že tam převládají spíš ty smutné scénky a hlavně pokud nemáte rádi smutné konce, tak se na to nedívejte. Já jsem potřebovala nemálo kapesníků (a nejen u toho konce) T_T Pokud vám ale nevadí pár těch slz, vřele doporučuji :)

Tady vám hodím skvělý AMV :) Jo, název písničky je Only Human od K

A ta jedna další písnička, která tam hodně často hraje se jmenuje Konayuki od Remioromen

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.